زییاترین اس ام اس برای خرید شارژ رایتل
جملات زیبا و متن های عاشقانه
زییاترین اس ام اس برای خرید شارژ رایتل

با آنکه دست سردت از قلب خـستـه تـو گویـد حدیث بـسیـار صبحت بخیر عزیزم بـا آنکه در نگاهـت حرفی برای من نیست بـا آنکه لحظه لحظه می خوانم از دو چشمت تـن خستـه ای ز تکرار عهدی که با تو بستم هرگز شکستنی نیست این عشق تا دم مرگ هرگز گسستنی نیست چـه اشتباه بزرگــــــــــے است ! تـــــلخ کردن زندگیمان برای کسی که در دوری ما شیـــــریـن تـریـن لحظات زندگی اش راسپری می کند... شارژ رایتل انتظار ِ شعور از بعضیا مثه این میمونه : . . . بری ایستگاه ِ اتوبوس و منتظر باشی هواپیما بیاد

جدیدترین اخبار رایتل

به همیـــــــــن بـــــــــغـــــــــض لعنتـــــــــی قـــــــــســـــــــم.... نوبـــــــــت " گریـــــــــه " تو هم میرســـــــــه... شـــــــــک نکـــــــــن ..

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

آنقدرکه از دست دادن بعضی چیزها ، ما را افسرده میکند از داشتن همان چیز ، احســــــاس خوشبختــــــی نمیکنیـــــم ! برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! در من زنی زندگی میکند که احساسش را به مسلخ برده اند چشمهایم تا ابد سیاهپوش این حادثه اند . . .

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

به سلامتی آدمهایی که وقتی خوشگلتر از عشق خودشونو می بینن دلشون نمی لرزه چون دلشون دله نه ژله کارت شارژ رایتل دیگر از تمام دیالوگ هاے عاشقانه خسته شده ام…. دلم فقط یک دوستت دارم خشک و خالے از لبانے با صداقت مے خواهد… ميدانم خواسته کميابي است ولي زياد نيست ... مهرداد دوست داشتــــــن انسان‌هـــــا ، به معنای دوست داشتن خود به اندازه ی دیگری است �� اسکات پک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: